czwartek, 20 września 2007

Popieramy młodych i mądrych

punkt pierwszy naszego programu mógłby być podobny trochę do poniższego cytatu, jednak zdecydowanie jest inny

"jestem emo i wkurwia mnie, jak ktoś mówi, że to styl smutnych dzieciaków :/;/;/;/. Jeżeli się nie zna, to niech zamknie ryja, bo mnie ma sensu mu nawet tłumaczyć!! Emo to nie tylko styl ubierania, ale także bycia!
a co do comenta gaby-15, to żal mi jej! Ja szukam chlopaka, który zachowuje się naprawde emo! mam w dupie innych chłopaków! oni wcale nie są normalini, tylko nie umieją wyrazić siebie! ubierają się tak jak inni chcąc ochronic sobie dupe! To jest debilne."

więcej na:
http://allias.bloog.pl/id,2383619,.

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Raz pewna Niemka w mieście Kalkuta
widząc jak mąż jej po wódzie sie słania
i innym paniom sie kłania
z zazdrości odgryzła mu fiuta...